Mobilna strona wizytówka

wstecz

Reklama, w którą klikają użytkownicy jest najbardziej trafna jeśli kieruje bezpośrednio do konkretnego produktu, czy usługi opisanej w swojej treści, czy przedstawionej grafice. W sieci mobilej dostępne reklamy analogicznie do reklam w całej sieci Internet powinny kierować użytkownika na właściwe podstrony - właściwe landing pages. Taka podstrona w sieci mobilnej, zgodna ze standardami i wymogami narzuconymi przez to właśnie środowisko jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich reklamodawców, którzy trafią do użytkowników korzystających w większej mierze, lub bardzo często z Internetu w telefonie komórkowym.

Struktura

1 do 2 podstron

Zawartość

Strona, na której zawarte jest rozszerzenie informacji/spełnienie obietnicy znajdujących się w poprzedzającym ją banerze, mailu, czy linku sponsorowanym oraz element interaktywny (np. formularz do wpisania numeru, aktywne numer telefonu, itd.) oraz odpowiednie sformułowane wezwanie do działania

Przykładowa realizacja

Więcej realizacji